După Afaceri

Brâncuşi şi Picasso, sursă de inspiraţie pentru cea mai nouă colecţie de genţi a unui brand britanic

25 ian 2018 911 afişări de Cristina Rosca
Din aceeaşi categorie

Danse Lente, un brand de accesorii cu sediul la Londra, cunoscut pentru produsele sale din piele cu forme neobişnuite, a realizat o colecţie de genţi inspirată de doi dintre cei mai importanţi artişti ai tuturor timpurilor – Brâncuşi şi Picasso, scrie revista anothermag.com. Produsele Danse Lente sunt disponibile în magazine offline şi online precum Net-a-Porter, Selfridges sau Dover Street Market.

Designerul din spatele acestui brand, Youngwon Kim, s-a născut în Coreea de Sud, însă locuieşte la Londra de mulţi ani. Ea s-a relocat aici pentru a studia designul de încălţăminte la London College of Fashion. După ce a absolvit şi-a dezvoltat propriul brand care reuneşte acum colecţii de genţi şi accesorii din piele poziţionate pe segmentul mediu de preţ. O geantă cu volume generoase ajunge să coste 400 de lire.

Numele brandului a fost inspirat din limba franceză unde înseamnă dans lent. “Îmi place să mă gândesc că oamenii care îmi poartă genţile se mişcă de parcă dansează. Sper ca brandul să îi facă pe oameni să se simtă bine, aşa cum face şi dansul. Este un brand care pariază pe simplitatea şi eleganţa unui dans lent”, spune designerul. Fiecare piesă se remarcă datorită atenţiei la detalii, astfel că modelul Lilou spre exemplu are un mâner ergonomic înspirat de inelele din gimnastică. Astfel, este uşor de purtat.

Cea mai deosebită piesă este Johnny, o geantă hexagonală inspirată de sculpturile lui Constantin Brâncuşi. “Îmi plac şi Picasso şi mişcarea Bauhaus”, explică designerul.