Constructii

Cum arată cea mai nouă autostradă din România. GALERIE FOTO

06 dec 2012 27100 afişări de Andreea Neferu

De săptămâna trecută, România are în sfârşit o autostradă care să lege, fără întreruperi, Capitala de Constanţa. Circulaţia a fost deschisă complet şi pe porţiunea Cernavodă-Medgidia, unde până acum o săptămână se putea circula doar la o bandă pe sens.

Totodată, a avut loc şi recepţia tronsonului Medgidia-Constanţa. Pe ambele porţiuni au lucrat italienii de la Astaldi şi nemţii de la Max Boegl.

Momentan se lucrează încă la spaţiile de servicii, iar pe cea mai mare parte a porţiunii Cernavodă-Medgidia-Constanţa au fost montaţi parapeţi despărţitori antiorbire.

CNADNR a plătit pentru construcţia autostrăzii Cernavodă-Constanţa aproape 1,5 miliarde de lei (circa 350 de milioane de euro la un curs de 4,3 lei/euro).

Construcţia autostrăzii Soarelui, între Bucureşti şi Constanţa, a început înainte de Revoluţie. Primul tronson, Feteşti-Cernavodă, a fost finalizat în 1987, al doilea - Bucureşti-Fundulea-Drajna, în 2004, iar Drajna-Feteşti în 2007. Autostrada între Bucureşti şi Constanţa are puţin peste 200 de kilometri.

 

 

 

Citeşte şi: