Info

(P) Smart working, un concept care ajută companiile să devină mai inteligente şi mai eficiente folosind soluţiile de tehnologie oferite de Telekom

27 oct 2016 1071 afişări de Publicitate
Din aceeaşi categorie

Satisfacţia clienţilor, eficienţa angajaţilor, costuri operaţionale reduse şi venituri crescute: acestea reprezintă principalele deziderate ale oricărei companii, indiferent de mărime sau domeniul de activitate. Într-o lume puternic digitalizată, o lume în care orice informaţie este la un click sau touch distanţă, folosirea soluţiilor de smart working poate reprezenta diferenţa dintre succes sau eşec pentru oricare afacere.

Soluţiile de smart working cuprind orice serviciu sau aplicaţie IT&C care eficientizează activităţile unei companii într-un mod inteligent. Acestea oferă angajaţilor şi angajatorilor o mai mare flexibilitate şi eficienţă operaţională prin transformarea, de exemplu, a unui telefon sau a unei tablete într-un birou mobil, fără a îngrădi în niciun fel accesul la resursele companiei.

În procesul amplu de susţinere a companiilor care îşi digitalizează activităţile, Telekom Romania, cel mai mare grup de telecomunicaţii de pe plan local din punct de vedere al veniturilor, a integrat conceptul de smart working în ofertele sale. Cele mai la îndemână soluţii de smart working sunt cele care vizează mobilitatea, sistemele de colaborare inteligentă, soluţiile de comunicaţii unificate, care integrează servicii de voce, video, chat, file sharing şi, nu în ultimul rând, aplicaţiile care folosesc tehnologia cloud. Aceasta le permite utilizatorilor, printr-un simplu login, să utilizeze, în condiţii de siguranţă, indiferent de loc şi oră, documente, prezentări sau propuneri de business. 

De exemplu, pentru a-şi crea un birou mobil, clienţii companii ai Telekom Romania beneficiază de acces la pachetele Office 365, o soluţie completă care cuprinde servicii de e-mail şi stocare de date, mobilitate şi interconectivitate, prin integrarea aplicaţiilor Office (Word, Excel, PowerPoint) cu servicii de comunicaţii unificate, găzduite în cloud. Office 365 este oferit de Telekom Romania pe bază de abonament lunar, ca serviciu independent sau împreună cu pachetele MagentaONE.

Smart working pentru cei care lucrează în vânzări înseamnă acces la informaţii din teren centralizate în timp real sau posibilitatea de facturare “on the move” în aşa fel încât agentul să poată închide rapid un contract. Sales Force Automation oferită de Telekom este o aplicaţie de informatizare a forţei de vânzări care actualizează informaţiile de vânzări în timp real. Astfel se realizează o scădere a costurilor şi ajută la îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii şi cu partenerii. Tot pentru clienţii care activează în zona de vânzări, în portofoliul Telekom se regăseşte Smart Bill Cloud, aplicaţia care asigură toate serviciile de facturare, oricând, de oriunde, de pe orice dispozitiv mobil şi cu oricâţi utilizatori simultan. La rândul său, Sedona Mobile POS, o aplicaţie software care se poate instala pe tablete sau telefoane inteligente, permite utilizarea acestor dispozitive ca puncte de vânzare mobile, accesibile din orice loc. Pentru companiile care doresc o soluţie pentru organizarea activităţilor de vânzări care, în plus, ajută la gestionarea campaniilor de marketing, Telekom Romania propune aplicaţia MiniCRM, prin intermediul căreia fiecare reprezentant de vânzări poate identifica mult mai repede toate oportunităţile, dar şi clienţii care pot beneficia de acestea.

Un alt instrument de smart working care asigură o colaborare eficientă  între angajaţii unei companii este reprezentat de serviciul de videoconferinţă, cu ajutorul căruia resurse logistice şi de timp sunt reduse substanţial, iar comunicarea nu are de suferit. Accesul la o reţea de internet de mare viteză, aşa cum este cel oferit de Telekom Romania, permite desfăşurarea în cele mai bune condiţii tehnologice pentru videoconferinţe.

Soluţiile de smart working se bazează pe cele de conectivitate fixă şi mobilă. Telefoanele, tabletele şi laptopurile devin adevărate birouri mobile de unde pot fi accesate toate resursele necesare pentru ca o afacere să îşi deruleze activitatea fără sincope: de la Windows, web, Software as a Service, aplicaţii, la experienţa 4G pentru servicii de date.

Telekom a înglobat conceptul de smart working în One-Stop-Shop, filozofia sa de business, prin intermediul căreia pune la dispoziţia companiilor, pe lângă pachetele integrate MagentaONE şi soluţii la cheie IT&C care să le ajute să facă faţă cu succes unei economii în schimbare. 

Detalii suplimentare sunt disponibile la adresa https://www.telekom.ro/business/