Info

(P) Angajator de Top şi în 2018: ecuaţia de succes a companiei Kaufland

02 feb 2018 1161 afişări de Publicitate
Din aceeaşi categorie

Kaufland România, lider pe piaţa de retail, se mândreşte şi anul acesta cu titlul de Angajator de Top, certificare acordată de organizaţia independentă Top Employers Institute din Olanda. În contextul schimbărilor fiscale intrate în vigoare la începutul acestui an, Kaufland a acceptat să împărtăşească secretul reuşitei sale:

“La nivel de companie, Kaufland a realizat importanţa luării unor decizii favorabile angajaţilor atunci când apar astfel de fluctuaţii. Preluarea contribuţiilor sociale şi creşterea salariului minim brut în companie sunt două exemple de acţiuni menite să le ofere angajaţilor stabilitatea de care au nevoie”, declară Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director.

Astfel, la finalul anului trecut, Kaufland România a anunţat că va mări salariul minim brut pentru a acoperi contribuţiile sociale transferate de către guvern de la angajator în sarcina angajaţilor, fără ca această mărire să afecteze în vreun fel pachetul de beneficii deja existent.

Mai mult, compania Kaufland este cunoscută pentru procesul transparent de promovare la toate nivelurile organizaţiei şi demonstrează în continuare că apreciază angajaţii loiali prin practicile sale de lucru. Conform majorării salariilor brute, un lucrător comercial la început de drum în companie va primi 2800 lei brut pe lună, cu tichete de masă incluse, iar suma poate creşte în funcţie de nivelul de experienţă.

“Ţine şi de cifre, desigur, dar ecuaţia de succes a companiei ca Angajator de Top ţine predominant de modul în care ne raportăm la angajaţii noştri. Corectitudinea este una dintre cele mai importante valori ale companiei noastre. Avem strategii pe termen lung, dar nu ne este teamă să experimentăm şi să ieşim din tipare; să introducem beneficii personalizate şi metode alternative de lucru precum programul flexibil, cursuri de nutriţie sau zile libere pentru acţiuni de voluntariat. Asta înseamnă să fii un Angajator de Top în zilele noastre, să înţelegi că cei din echipă sunt mai mult decât angajaţi”, declară Estera Anghelescu.

De la echipamentul din bumbac organic şi proiectele de responsabilitate socială, până la programele pentru tineri, Kaufland România încearcă să creeze un mediu de lucru plăcut  pentru echipa sa, contribuind totodată la asigurarea unui viitor sustenabil. Angajaţii Kaufland formează pentru companie o familie extinsă şi conectată atât fizic, cât şi digital, şi, nu în ultimul rând, conectată valoric. Astfel, prin fiecare legătură corectă pe care o stabileşte cu angajaţii săi, compania Kaufland continuă să îşi consolideze poziţia de Angajator de Top.