Travel

De-tech: cel mai nou trend în travel

11 mar 2013 699 afişări de Ioana Mitu
Din aceeaşi categorie

Din ianuarie magazinul Selfridges din Londra a deschis o cameră denumită Silence Room unde cei care fac cumpărături îşI pot lăsa la intrare pantofii şI telefoanele mobile şI se pot retrage departe de agitaţia străzii Oxford. Tot de la începutul anului în Amsterdam există locuri de repaos   “No wi fi” care blochează reţelele WI Fi  pe o distanţă de cinci metri. Spaţiile au fost sponsorizate  de brandul Kit Kat pentru că îndeamă oamenii să “ia o pauză” de la tehnologie. Iar trendul “de-tech” se întinde din Europa până în Statele Unite. În Los Angeles, restaurantul Eva oferă clienţilor 5% discount dacă îşI lasă telefoanele la recepţie iar resorturile  Palm Island şI Young island din St Vincent şI The Grenadines, au în ofertă pachete care cer clienţilor să lase toate echipamentele electronice la check in.  Pentru a-şI petrece timpul liber într-un mod constructiv clienţii pot cere oricând sfatul unui life coach pus la dispoziţia lor în cadrul resorturilor.

Pentru cei care au nevoie de intervenţii şI mai drastice Jongomero safari camp din sudul Tanzaniei a eliminat din start reţeaua de telefon, wi –fi si  cablul TV. La fel şI  cabana Three Camel din Mongolia, unde cel mai apropiat punct de Wi Fi este la 400 de km distanţă.

Izolarea este o alegere benefică pentru  calătorii care vor să scape de stresul tehnologic. Aşa cum spunea pentru New York Times, Nicholas Carr, autorul cărţii “The Shallows: What the Internet is doing to our brains”, browsingul continuu reduce puterea de concentrare , ne face să devenim mai superficiali , reduce creativitatea şI măreşte stresul.

Mai multe aici 

Citeşte şi: