Linii cât mai simple şi cât mai drepte şi culori cât mai terne - promisiunile unui brand cu zece ani de tradiţie

Înapoi la articol
Marie Honda, directorul executiv al COS: „Întotdeauna m-au inspirat spaţiile şi industriile creative, fie că vorbim despre ilustraţie, grafică sau design de modă. Mi s-a potrivit ca o mănuşă cursul de croitorie de la Folkuniversitetet, dar şi cursurile de la Colegiul de Modă din Londra. Am avut avantajul să lucrez în industria modei şi să pot pune în aplicare tot ce am învăţat şi să îmi dezvolt abilităţile. Am simţit această experienţă ca pe un progres natural, neforţat.“

Marie Honda, directorul executiv al COS: „Întotdeauna m-au inspirat spaţiile şi industriile creative, fie că vorbim despre ilustraţie, grafică sau design de modă. Mi s-a potrivit ca o mănuşă cursul de croitorie de la Folkuniversitetet, dar şi cursurile de la Colegiul de Modă din Londra. Am avut avantajul să lucrez în industria modei şi să pot pune în aplicare tot ce am învăţat şi să îmi dezvolt abilităţile. Am simţit această experienţă ca pe un progres natural, neforţat.“