Style

A apărut noua ediţie a După Afaceri Premium: Ce puteţi citi în suplimentul de lifestyle ZF dedicat lunii februarie?

03 feb 2017 222 afişări de Roxana Petrescu
Din aceeaşi categorie

Dacă dai o căutare pe Google după cuvântul „love“, se vor întoarce 7,28 miliarde de rezultate. Dacă repeţi exerciţiul pentru „hate“, Google îţi va întoarce 664 milioane de rezultate.  

Una dintre explicaţiile din spatele „inflaţiei“ de dragoste de pe internet este însăşi complexitatea sentimentului.

Iubirea nu este doar între el şi ea, este şi între ea şi ea sau el şi el, este dincolo de cuplu, este despre prieteni, familie, animale de companie. Iubirea stârneşte războaie, scoate oameni în stradă, naşte comedii, drame. Iubirea este legată de locuri, de vinuri excepţionale, de maşini care stârnesc emoţii, de artă, cărţi, mâncare savuroasă. Perechea aceea de pantofi pentru care munceşti trei luni, fotoliul acela, motocicleta care te face să tremuri ori de câte ori o vezi pe stradă, călătoria la care visezi în fiecare noapte. Ţin minte că-mi spunea cineva odată că atunci când s-a suit pentru prima dată la volanul unui Ferrari a avut aceeaşi senzaţie pe care o resimţea în faţa unei femei inabordabile.

De la banalul frigider la complicatul ceas, de la ceaşca de cafea la lenjeria intimă, de la cele mai extravagante modele auto până la parfumuri care conţin însăşi ştiinţa atracţiei, toate pot stârni pasiuni. Nu, nimic nu este întâmplător. Oamenii care creează astfel de obiecte sunt în sine institute de cercetare, ştiu totul despre utilizatorul final şi mai ştiu să-i dea azi ceea ce-şi va dori mâine. Dacă nici asta nu e iubire, atunci nu ştiu ce este.

Într-o ediţie specială de Valentine’s Day, După Afaceri Premium nu vă vorbeşte despre iubiri îndeplinite sau ratate. Pentru asta aveţi cercuri de prieteni sau canapele fine la psihologi ascultători. În această ediţie, scriem despre cum obiectele nasc iubiri. Superficial? Nicidecum. Lucrurile cu adevărat premium devin obsesii pentru că se fac cu pasiune, cu o migală la detalii care frizează nebunia, iar noi vă punem la dispoziţie un atlas al iubirii.

Suntem acum 7,48 miliarde de oameni pe Pământ, dar Google întoarce doar 7,28 miliarde de rezultate atunci când cauţi cuvântul „love.“ Matematica e simplă şi eu o iubesc tocmai pentru asta. Aşa cum unu plus unu fac doi mereu (mai puţin pentru politicieni şi fel şi fel de creatori de produse financiare derivate), este evident că este loc de mult mai multă iubire. În toate formele ei.

 

Roxana PETRESCU este Editor-şef După Afaceri Premium

roxana.petrescu@zf.ro