După Afaceri

Magazinul monobrand TAG Heuer de la Bucureşti găzduieşte o expoziţie temporară a celor mai reprezentative modele istorice ale orologeriei. GALERIE FOTO

03 nov 2018 1037 afişări de Cristina Roşca
Din aceeaşi categorie

Orologeria elveţiană TAG Heuer a conturat un “muzeu mobil”, mai exact o expoziţie sub forma unei caravane internaţionale, în care sunt prezentate unele dintre cele mai spectaculoase modele ale casei. O parte dintre acestea sunt împrumutate de la colecţionari, pe când restul sunt din muzeul propriu din localitatea La Chaux-de-Fonds, Elveţia.

Piesele sunt selectate pentru a pune în valoare istoria îndelungată a orologeriei şi relaţiile strânse cu lumea sportului, în special cu cursele de motoare. Fiecare piesă dovedeşte încă o dată că TAG Heuer este brandul care reuşeşte să îmbine artizanatul clasic elveţiană cu o abordare modernă a designului, iar rezultatul este de fiecare dată un ceas elveţian de lux cu un aer sportiv.

Ceasurile selectate pentru această expoziţie sunt piese iconice precum Heuer Autavia GMT 1968 (mecanismul fiind inspirat şi modificat după celebrul Valjoux 72); Heuer Camaro 1968 (calibru mecanic Valjoux 7736 şi funcţie de tahimetru), Heuer Carrera 1970 (echipat cu calibru 12, conceput pentru lumea sporturilor cu motor) sau Heuer Monaco 1975 (calibru mecanic Valjoux 7740, botezat de colecţionari “The Dark Lord”). O parte dintre aceste modele istorice sunt prezentate în paralel cu colecţiile actuale pentru a se realiza o paralelă între trecut şi prezent.

Aceste piese sunt expuse în magazinul monobrand TAG Heuer din Băneasa Shopping City în perioada 25 octombrie - 18 noiembrie, caravana urmând a-şi continua apoi periplul prin lume.

TAG Heuer este unul dintre cele mai cunoscute branduri de ceasuri din lume, cu o istorie îndelungată ce începe să se scrie acum aproape 150 de ani.

În anul 1860 Edouard Heuer înfiinţează “Heuer Watch”, un atelier de ceasuri deschis în localitatea elveţiană St-Imier. Numele mărcii este o fuziune între “Techniques d’Avant Garde” (TAG) şi numele de familie al fondatorului, Heuer. Fuziunea a avut loc în 1985; până în acel moment compania a functionat sub numele de Heuer. Brandul s-a asociat de-a lungul anilor cu domeniul sportiv, în special cu segmentul curselor de maşini. TAG Heuer are parteneriate cu Red Bull Racing în Formula 1 şi Aston Martin Racing.

În prezent, brandul face parte din grupul LVMH, cel mai puternic grup din industria luxului din lume, ce cuprinde printe altele şi Louis Vuitton. Astăzi, sediul mărcii Tag Heuer se află în La Chaux-de-Fonds, Elveţia.
Pe plan local, magazinul monobrand TAG Heuer a fost deschis în vara lui 2018 de către grupul Cellini, fondat acum aproape două decenii. Această unitate este amplasată în mallul Băneasa Shopping City din nordul Capitalei, mai exact la parter, lângă Cellini Grand Boutique.

Magazinul nu este doar primul din România, ci şi primul monobrand din Europa de Est al brandului cunoscut pasionaţilor de orologerie.

Cellini Group, o companie fondată în 1999, deţine o reţea de magazine multibrand şi monobrand pe piaţa locală. Numele grupului a fost inspirat de cel al renumitului bijutier renascentist Benvenutto Cellini (1500 – 1571).