Gastronomie

Cine este noul furnizor de cafea al Casei Regale

26 apr 2013 1178 afişări de Ioana Mitu
Din aceeaşi categorie
 Laurenţiu Boboc, general manager Tchibo România, in trenul regal

După  o perioadă de probă de un an de zile, aşa cum obişnuieşte protocolul Casei Regale, Tchibo a devenit noul furnizor de cafea al Regelui Mihai. “Cafeaua are un rol important în tabieturile membrilor familiei regale. E servită întodeauna, ca şI ceaiul de altfel, de un majordom, din seturi de porţélan imprimate cu emblema Casei”, spune Sandra Gătejeanu Gheorghe, Directorul de Protocol al Casei MS Regelui Mihai I. La scurtă perioadă de la momentul în care a obţinut calitatea de furnizor al Casei Regale a Romaniei, Tchibo a organizat săptămâna aceasta şI un eveniment de degustare a celei mai noi game de cafea lansate în România, Privat Kaffee, chiar în trenul regal despre e care a povestit mai multe Sandra Gătejeanu. Trenul construit în Italia, în 1928,  păstrează încă elemente de design din trecut precum lustre din sticlă de Murano sau mobilier acoperit cu piele de Cordoba . În tren au călătorit în trecut Carol al 2- lea, Regina Maria şI Regele Ferdinand şi cel mai recent, în octombrie anul trecut, Principesa Margareta, în drum spre Alba Iulia. 

Privat Kaffee, gama recent lansată pe piaţa din România şi servită la masa familiei regale, este realizată din boabe de cafea de origine100% Arabica, fiind liderul segmentului premium din Germania, ţară în care brandul are o tradiţie de 22 de ani.

“În 2011 consumul de cafea pe cap de locuitor în România era de 2.6 kg de persoană, cel mai mic din Europa, însă cafeaua de origine (care provine de pe cele mai bune plantaţii din ţările de origine) este un segment nou care începe de abia acum să crească şi la noi”, a spus Laurenţiu Boboc, general manager Tchibo România.

Conform managerului, Tchibo deţine 7% din piaţa de cafea macinată din ţară  iar anul trecut compania a avut în România vânzări de 15 milioane de euro.