După Afaceri

După Afaceri Premium a premiat inovaţia în lux. Cine sunt câştigătorii?

26 sep 2014 1006 afişări de Roxana Petrescu
Din aceeaşi categorie

După Afaceri Premium, suplimentul de lifestyle al Ziarului Financiar, a decis ca anul acesta, în cadrul Galei DA Premium, să recunoască inovaţia în lux şi să-i premieze ambasadorii într-un eveniment la care au participat oameni dedicaţi acestei industrii, dar şi executivi sau antreprenori din alte domenii de business. Partenerii acestui eveniment, organizat pe 24 septembrie în clubul Loft din Capitală, au fost Cellini, Lexus, Elysée, Bijuteria Teilor, La Perla, Eden Park, Domeniile Sâmbureşti şi Philips Lumea. În cadrul evenimentului au fost acordate zece premii în categorii precum ceasuri, fashion, bijuterii sau haute cuisine şi a fost prezentată ediţia aniversară a După Afaceri Premium, care va fi publicată la începutul lunii octombrie.

Premiul pentru „Inovaţie în orice spaţiu“ pentru ceasuri care nu cunosc imposibilul a fost acordat companiei Cellini şi a fost ridicat de Alessandro Amato, italianul care deţine în România magazinele de lux Cellini, Gucci şi Paul&Shark.

Printre ceasurile pe care Cellini le aduce în România se numără modele precum OMEGA Speedmaster Professional Apolo 11, un ceas realizat în ediţie limitată care marchează a 45-a aniversare de la prima aselenizare, aducând astfel în prim plan faptul că la această aventură spaţială a participat şi cronograful OMEGA.

Al doilea premiu al serii, denumit „Reinventarea mobilităţii“ a fost acordat brandului Lamborghini pentru maşina care stăpâneşte şoselele. Premiul a fost ridicat de Mihaela Tudorică, sales manager Lamborghini care de altfel a precizat că deja sunt cinci români pe lista de aşteptare pentru noul model al brandului, Huracan.

Un alt premium, intitulat „Spirit sportiv“, acordat pentru reinventarea propriilor experienţe în moda de lux a revenit companiei Eden Park şi a fost ridicat de Jerome Carrere şi Benoit Regnaud, proprietarii francizei Eden Park în România.

Brandul Eden Park a fost înfiinţat de către jucătorul francez de rugby Franck Mesnel, în 1987, numele Eden Park fiind de altfel numele stadionului din Auckland, Noua Zeelandă. Simbolul brandului Eden Park, papionul roz, este inspirat dintr-o poveste reală acesta fiind purtat de jucătorul de rugby în finala unui campionat pentru a contrasta astfel cu duritatea acestui sport.

La secţiunea bijuterii premiul intitulat „Preţ pe legende“ acordat pentru bijuteriile care transpun legende milenare pentru purtători urbani a fost câştigat de B&B Collection şi a fost ridicat de Cristina Muntean, marketing manager în cadrul companiei. Printre bijuteriile aduse de B&B Collection în România se numără şi cele ale casei spaniole Carrera y Carrera care pentru noua colecţie şi-a găsit inspiraţia într-o veche legendă croită în jurul şalurilor din Manila, care iniţial originau din China şi care sunt făcute doar din mătase naturală, cu broderii la care le lucrează luni de zile. Elemente decorative ale acestor şaluri, de inspiraţie florală sau simboluri ale fericirii precum egreta, sunt transpuse în bijuterii actuale.

Mihai Albu a câştigat premium „Arhitectura la purtător“, pentru transformarea pantofului în operă de artă. În cadrul Galei, Albu a spus că dacă o femeie ar trebui să aleagă doar trei perechi de pantofi pe care să-i poarte într-o lună, atunci obligatoriu ar trebui să aibă o pereche de sandale argintii, una neagră şi o pereche de pantofi cu vârf ascuţit.

Premiul pentru gadget a fost acordat companiei iStyle. Denumirea premiului a fost „Lumea la vârful degetelor“ şi a fost acordat pentru crearea unui univers portabil. Premiul a fost ridicat de către Dora Popeneciu, directorul general al iStyle România, unul dintre cei mai mari reselleri ai Apple pe piaţa locală.

Pentru categoria Gastronomie, premiul „Spectacolul Aromelor“ a fost acordat pentru reinventarea constantă a experienţelor senzoriale chef-ului Joseph Hadad, unul dintre cei mai cunoscuti chef-i din România, care a avut show-uri culinare pentru personalităţi precum Bill Clinton sau Margaret Thatcher. Chef Joseph Hadad cunoaşte peste 2.000 de reţete. Premiul său a fost ridicat de Anita Panait, chef Hadad neputând participa la eveniment.

Seara a continuat cu premiul „Alchimie parfumată“ pentru meşteşugul de a inventa ID-uri olfactive şi a fost acordat Cristinei Balan, managing director al parfumeriilor Hip-Nose şi Elysee. Cristina Balan nu a putut participa la Gala După Afaceri Premium, premiul fiind ridicat de Izabela Cuibuş, directorul economic al Elysee.

Loredana Butnaru, cea care conduce din primăvara anului trecut compania Miele Appliances România, a ridicat premiul „Inventatorii de timp liber“ pentru eliberarea de la obligaţiile casnice şi accelerarea confortului. Miele activează pe piaţa electrocasnicelor premium iar pentru anul acesta şi-a propus vânzări în creştere cu 50% până la aproape 13 milioane de lei.

Premiul special, pentru inovaţiile care ne fac viaţa mai uşoară, a fost acordat către Philips Lumea. Premiul a fost ridicat de Adelina Mărgarit, marketing Philips Lumea.

Citeşte şi: