Companii

Reflexii de topaz în fiecare ceaşcă

06 dec 2019 10160 afişări
Din aceeaşi categorie

Începe cu o aromă care gâdilă nările, continuă cu o savoare din ce în ce mai intensă, până când notele vibrante aproape că ating papilele gustative, iar în final cucereşte toate simţurile. Despre cine e vorba? Despre Davidoff Café Topaz, ediţia specială de cafea semnată de Davidoff Café, care, în acest an, aduce în centrul atenţiei topazul, una dintre pietrele preţioase care fac din natură o adevărată sursă de comori.

De la plantaţie la degustător, cafeaua e o întreagă experienţă de explorare, făcând din fiecare boabă şi din fiecare picătură, o delectare. Cu cât aroma şi savoarea sunt mai intense şi mai exotice, cu atât imaginaţia e mai lipsită de limite.

Şi, pentru că vorbim despre experienţe, Davidoff Café Topaz este, practic, un bilet într-o călătorie parfumată, luminată de reflexiile vibrante ale topazului. Reţeta Davidoff Café Topaz se adresează cunoscătorilor şi profesioniştilor, traducând notele elegante ale pietrei de topaz prin savoare, prin design şi prin specificul regiunii de cultivare. Din mixul de arome, fac parte boabele crocante de cafea Arabica originară din Columbia, îmbinate cu măiestrie într-un amestec de cafea premium.

Cele două variante de cafea care surprind esenţa pietrei de topaz sunt cafeaua prăjită şi măcinată, cu note subtile de mandarine, şi cafeaua instant, cu o aromă delicată de ciocolată neagră.

Şi pentru că, uneori, şi haina îl face pe om, aşa şi ambalajul desăvârşeşte cafeaua, motiv pentru care Davidoff Café Topaz vine într-un pachet exclusivist şi intrigant, care, la fel ca topazul, captivează prin culoare, strălucire şi luminozitate.

Luxul se vinde însă doar în porţii mici, aşa că şi Davidoff Café Topaz este disponibilă doar pentru o perioadă limitată de timp, suficient însă cât să devină cadoul ideal pentru iubitorii licorii negre, cei care nu fac rabat când îşi aleg desfătul de dimineaţă ori din timpul zilei. Gama Davidoff Café Topaz este disponibilă în comerţul modern şi tradiţional începând din octombrie 2019 şi până în ianuarie 2020.

„A avea gust pentru calitate înseamnă a avea gust pentru viaţă”, spunea Zino Davidoff, fondatorul brandului cu o istorie de aproape patru decenii, pasionat de excelenţa din fiecare ceaşcă. Dincolo de cafea, Zino Davidoff a declinat eleganţa şi în domenii precum parfumerie, accesorii sau băuturi alcoolice. Restul e savoare. Şi energie pentru cucerit lumea.

Articol cu conţinut publicitar